perjantai 9. maaliskuuta 2012

Yrityskyläpäivä

Yrityskyläpäivä
Yrityskylässä minun hommani oli sisustussuunnittelija ja työpaikkani nimi oli Hartela. Samassa yrityksessä oli töissä: Nora (rakennusinsinööri), Antti (siivooja), Tristan (sähköasentaja) ja Kim (toimitusjohtaja). Minun piti mennä yrityksiin esim. kaupungintalo esittelemään pahviin liimattua kuvia, joista minun piti valita sisustustyyli. Yrityskylässä ei tietenkään sisustettu tai remontoitu oikeasi. Sitten minun piti kirjoittaa lapulle yrityksen nimi, sisustustyyli ja miksi valitsin juuri sen tyylin. Kun olin kirjoittanut lapun, jossa luki tyyli ja muut niin sitten minun piti viedä lappu kaupungintalolle, joka oli tilannut tyylin. Kun olin vienyt lapun kaupungintalolle menin yritykseeni laskuttamaan kaupungintaloa. Vapaa-ajalla minä kävin ravintolassa syömässä eväitä. Kävin myös  S-marketista ostamassa purkkaa. Vapaa-aikoja oli ainakin kaksi. Minulla oli kivaa yrityskylässä. 


Tässä kuvassa Hartelan työntekijät valmistelevat Hartelan asioita. Kuvassa on Hartelan toimitusjohtaja, sähköasentaja, rakennusinsinööri ja sisustussuunnittelija.
By. Emilia V. 6A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti