torstai 8. maaliskuuta 2012

Yrityskylä

                                                                 Yrityskylä

Olin Hartela nimisessä kiinteistöpalvelussa töissä sähköasentajana. Toimitusjohtaja syytti minua hitaudesta vaikka olin koko työpaikan nopein työntekijä. Tein niin nopeasti työt että jäi turhaa ja ylimääräistä työaikaa tunti ja puoli joten sain aika paljon vapaa-aikaa. Lempiasiani  yrityskylässä oli atriaravintola koska siellä sai ostaa eväitä kun halusi. Työ sujui nopeasti ja vaivatta. Omasta mielestäni minulla oli paras työ koko yrityskylässä. Tuutori Kristian oli tosi avulias ja kiltti. Hän oli aina valmis auttamaan meitä tarpeen tullen. Vapaa ajalla minä ja Barham keskustelimme miten hauskaa oli olla yrityskylässä ja siitä että miten työt sujuivat. Päivän päätteeksi yrityskylä vaikutti ihan mukavalta. Kosti oli kaupungin johtajana ja sitä oli kiva seurata vähän väliä.

Tämä on Hartela. Minä olin keskustelemassa Toimitusjohtajan kanssa. Olin Sähköasentaja.

Tristan Viola 6.A           


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti